Derya_derya Günaydın hanımlar 19. Haftamızdayız.Zayıf bi yapım var göbeğim karnım hep sertti ,hatta göbek deliğim baya açılmıştı gergindi.Bu gün karnım yumuşacık sert de değil ,bi sıkıntı mı var acaba çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı?
Ryhn3838 Derya_derya bazen herkeste olabilirki bende 17. Haftamdayim bazen yumuşak oluyor bazen sert o kabizlik gaz sorununa gore degisiyor galiba bende cok telasliyim ama olucagi varsa zaten olur korkma yasayan cok kisi vardi bu durumu denk gelmistim boyle bir posta
Busraaydiiin1 Derya_derya bende çok paniklemistim ilkte hahahah seni çok iyi anlıyorum 😄 bu ara bide benimki hep uyuyor hamilemjyim değilmiyim hiç belli değil o kadar huzursuz oluyorum ki hareketlerini az hissediyorum uyuduğu için. İnsan en ufak şeyde panik yapıyor çok zor
Cigdemcolak 27 haftalıgım canım benimde sürekli gergin ama bazen o kadar rahat yumusak oluyoki karnım yok gibi hissediyorum genelde bebek toplanınca pozisyonundan kaynaklı oluyo galiba
Derya_derya Cigdemcolak Busraaydiiin1 Çok zor bir anda bitik hale geldim ,hep sert gergindi sanki söndü gitti kahroldum 😔çok sağolun iyiki hepiniz varsınız