Derya_derya Günaydın hanımlar 19. Haftamızdayız.Zayıf bi yapım var göbeğim karnım hep sertti ,hatta göbek deliğim baya açılmıştı gergindi.Bu gün karnım yumuşacık sert de değil ,bi sıkıntı mı var acaba çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı?
DuyguLina_ Derya_derya kız bebek içinde erimde korkma :) ben 33 haftalığım koca bebek var içimde genelde hep sert oluror ama şu an uzanıyorum mesela yatakta göbeğim hamur gibi yumuşak. Geriye gidebiliyor bebek korkma o yüzden.😌
kendincebirii Derya_derya merhabalar bana da az önce doktorum bebeğin suyu çok az dedi 14.haftamdayım bu durumla karşılaşan var mı acaba post açtım sayfamda varsa yazabilir mi ne yapmam lazım🥺
DuyguLina_ Derya_derya yok yok ya o bi sertleşir bi gevşer bi geriye gider bi öne gelir. Bırak takılsın kafasına göre 😌😌
kendincebirii Sumiire doktor da havuç suyu içiyorlar genelde ama bu dönemde ne kadar yararlı bilemem dedi 😔
Sumiire kendincebirii burada baya faydasını gören olmuş istikrarlı bir şekilde içerseniz faydası olur inşallah baska bilgim yok bol su için doktorunuz baska bişey önerdiyse onları yapın umudunuzu kesmeyin hemen
Derya_derya Biz de bunu duyduk havuç suyu çok iyi geliyormuş .Böyle bi problem olmamasına rağmen katı meyve sıkacağı almıştık
Nilufar_1996 36 haftadayiz gece taş gibi olan sert karnım sabah yumuşacık oluyor elliyorum bebek nereye gitti nereye sığdırdı kendini diye başka zaman bir yerleri sert şekilde geliyor elime sonra uyanıyor başlıyor kıvrılmaya içimde. Sizin haftada gazda olabilir gaz çıktıysa yumsamistir göbek.