Cesminaz yok hiç acımadı hemde. Normal açıklık muayenesine bakarken zaten hafif bi sancın oluyor çubuk sokuyor ince onuda hissetmiosun bile suyu hissediosun sadece. Bende bundan çok korkuyordum hatta doktorum kasıyorsun kendini dedi bırak rahat dedi dediği gibide ptlattı 😊 içini ferah tut rabbim kimseye fazla acı yüklemez 🤲🙏🏻