ikizannesiii ben de 32+5te gıtmıstım en son bırı 1950 biri 1850 idi. 35.haftada randevum var. Su an 34+4teyım. 1 hafradır bıraz muz cevız felan sıklaştırdım. Erken beklıyoruz buraz kılo alsınlar ıstedım. Carsamba randevum var,doktorumuz kıloları ıyı dıyor,inşallah guzel kılo almıl olucaz 🙏🏻🙏🏻