Doğuma iki ay kaldı hala bebeğimin ismi konusunda anlaşamıyoruz. Eşimin aklında bir isim var benm fikrimi almadan onu koymak istiyor ve aşırı diretiyor. Ben ikimiz karar verelim bakalım istiyorum. Çileden çıkartıyor beni gerçekten. İlk göz ağrım aylardır her sıkıntısını ben çektim yerimden zor kalkıyorum bir ismine karar verememek o duyguyu yaşayamamk istemiyorum. Bunu ben koyayım ikinciyi sen diyor ya da onun ismine karar verildi çoktan gibi sözler söylüyor. Ne yapabilirim