Merhabalar, Allah nasip ederse tahmini doğumum 11 Haziran gözüküyor.İstanbuldayız.Kıyafet alışverişinde nelere dikkat etmeliyim? İlk aylar için kısa kol mu alsam uzun kol mu bilemedim. Başka önerileri de olanların ve tecrübeli annelerin yardımını rica ediyorum 😇🙏