Bende kararsız kalmıştım 2 hafta önce burdan aynı soruyu bende sormuştum 😊
Çoğu anne yaptirmami tavsiye etmişti ki yaptırdım ,
Çok şükür sağlıklı herşey yolun da çıktı.
Benden de size tavsiye çevrenizde ki insanları çok fazla takmayın sizin bebeginiz ve onunla ilgili böyle konuları siz karar verip düşünun.
Detaylı incelenmesi bence çok güzel birşey olası bir terslik durumunu önceden bilmekte yarar vardır her zaman.
Mesela benim içim rahatladı gayet sağlıklı olduğunu öğrendim