Nermin_nur1 Kızlar doktorum 14 haftanı doldurunca olabilirsin dedi Henüz hiç aşı olmamıştım Şu an 15+2 olduk. Beni ne gibi şeyler bekliyor ağrı falan çok oluyor mu biraz korkuyorum umarım bir şey olmaz hem bana hem bebeğe 🙈🙈
Syh__ Nermin_nur1 Ben 2 doz sinovacliydim daha sonra 18.haftamda 1 dozda biontech oldum çok şükür bebekte bende sağlıklıyız şuana kadar bir sorun yaşamadık 30.haftaya yaklaştık. Benim vücut direndim düşük olduğu için aşı olduğum gece ateş sıtma ve ciddi bir eklem ağrısı yaşadım ertesi gün herşey geçmişti 🙏🏻
Zeyyyn Nermin_nur1 sınovac birşey yapmıyor uyku dışında da bıontech baş ağrısı eklem ağrısı yapıyor birşey olmaz canım oda antıkor olucak zaten herhangi bir sıkıntı olmadı aşı olup gebelik takibi yaptı uzmanlar herhangi bir sıkıntı olmadı
ilkkalpatisi 3.dozumu oldum 18.haftamda sadece kol ağrım oldu uyurken biraz sıkıntı yaşadım o tarafa dönemeyince o kadar başka yan etkisi olmadı bende