Nebyaa Kızlar annem için yazıyorum bir hafta normal bir hafta regli oluyor. Yaşı 42 menopoz belirtisi midir 6 aydır boyleymis hastaneye gitcek de ben ilk olarak burdan sorayım dedim çevresinde bu durumu yaşamış olan var mı
Nurr16 Nebyaa teyzem 43 yaşında gecen sene öyle menopoza girdi 2 haftada bir oluyordu bazen 2 ay olmuyordu iyice çorba olmustu adet dönemi
benimmdunyamm Nebyaa evet menopoz belirtisi menopoza girmeden çok sık adet olunurmus teyzemler falan da öyle oldu ama Allah korusun bir doktora gidin benim ajnemin öyleydi biz menopoz sandık rahim kanseri çıktı 😞
minikmucizemmmmmm Bana yazılan cevapları göremiyorum 🤔🤔 yanıtladı diyo bildirime tıklıyorum hiç bişey yok