CinyurunAnnesi 36+4 uz kızımla 37+4 te kontrolümüz var hemde çatı muaynemiz, 32+4te kontrolde 45 cm 2162 gramdı gelişimimiz genelde 1 2 hafta önde gidiyor gelişimi 34+4tu, 35+4 haftalıkken kontrolüm vardı 48 cm 2741 gr olmuştu kuzum hafta gelişimi 36+4 idi , bebeğim çok hareketli ultrasonda da en başından beri öyleydi 17.haftamdan beride hareketleri ile hissediyorum bugüne dek hic durmadı , ben 153 um eşim 190 kızım eşime benziyor ve benimde gönülden dileğim eşime benzemesiydi yüzü boyu aynı babası, bizim gelişimimiz genelde 1 2 hafta onde gidiyor ve boy kg olarakta maşallah diyor doktor onlarda haftasına göre önde gidiyor buda iyi beslendiği icin ve genlerden diyor,suyum hep çok güzeldi ideal diyordu doktorum ne eksik ne fazla diye , normal doğum dusundugum içinde çatı muayenesinden sonra artık minigim ne zaman gelmek isterse bekliyoruz , eşim sormuştu doğum ile ilgli ne ongoruyorsunuz diye iri bir bebek bekliyorum dedi tabiki minyon olmiycak dedi , gözüken 25 şubat tarih olarak ama tabiki erken mi gelir zamanındamı gelir artik ne zaman isterse 🐣 doktordan hep tam puan aliyor minik hanım, bu zamana dek normal süreçte ilerledi sürecim hiç bulantı kusma yaşamadım hep güzel geçti Rabbim sonunu güzel kılsın hayırlısıyla eşimle doğuma girip kızımizla çıkmak nasip olsun 🙏🐣