Nurdan11_ amin inşallah sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağınıza alın kuveze solunum sıkıntısı olduğu için alınmıştı ikizlerim zaten bir hafta kaldık bebek bakımı benim için zor olmadı açıkçası 3.bebeklerim zorlanmadım birde eşimin desteği ile herşey daha kolaydı ☺️