zamloss123 Kızlaar kaç kiloyla hamile kaldınız şimdi kaç kilosunuz ben 20+5 deyim 88 den 91 çıktım doktorum dikkat et dedi akşamları yememeye çalışıyorum 😊
Eymensmom35 zamloss123 ilk hamileliğimde 70le hamile kaldım 91 le doğuma girdim ikinci hamilelik yeni daha ilk doğum kiloma dönmüşüm fakat doktorum neden böyle kilo aldın ödem mi var diye sıkıştırıyor sonra rahatça kiloda alamıyorum 😅😅
iki_melek_annesi zamloss123 95 kiloyla hamile kaldım şimdi 105 kilo oldum 31 haftalık hamileyim doktorum hiç daha kiloyu söz konusu bile etmedi sağolsun o yuzden rahatım😅
Mihriballim 95 le hamile kaldım şuan 108 kiloyum 28+3 haftaligim doktorum tadını çıkar hamileliğin diyor Allah’tan doktorum çok rahat 😀🙏
Ebrucihan Mihriballim Kiz hangi doktor o bizde gidelim ona 😂 benim gittiğim doktor rencide ediyor kilodan dolayı bıraktım ona gitmeyi 2. Sezeryan olucam neymiş karın bölgem yagliymis çocuğu goremiyormus laflara bak hamile biriyle hiç konuşulmamasi gereken bı durum bu kilo olayı
Meleq 70 ile hamile kaldım 14 haftalığız henüz kilo almadım ama iştahım açıldı korkuyorum boğazımdan🙈
Syh__ 28+5 olduk bizde 98.5 ile hamile kaldım şuan 96.5 kilo ile devam ediyoruz. Doktorum maksimum 103 104 kilo ile doğuma alalım dedi inşallah öyle olur 🤰🏻😊
dilaaaraozturk 69la hamile kaldım 26 hastalıkken 80 olmuştum şimdi 28 olduk hala 80 daha almıycam heralde doğuma bu kg gitmeyi planlıyorum 😂
zamloss123 dilaaaraozturk sen zayıf başlayıp sonradan kilolu hamiş olmuşsun ama yinede iyi yani doğumda gider çoğu
Mihriballim Ebrucihan 😀😀😀 size şişko diyen herkese senide yerim diyin 😀😀🙏 Ünal Türkay benim doktorum 😀 valla baya baya yiyorum hatta eşim hocam size gelmeden üç porsiyon börek yedi dedi oda ohh afiyet olsun dedi 😀😀😀
dilaaaraozturk zamloss123 bakalım inşallah bende doğumda gitmesini umuyorum doğumdan çıkınca tahmini kaö kg gidiyor acaba
zamloss123 Beybilli edebilir aynı kiloyla doğuma girenler oluyormuş gerçekten çok tuhaf ama oluyormuş 😂