Barlas_mom ben medikalciden aldm korsem hiç güzel değil aslında 2018 yılında ilk kızıma doğum yaptığımda almştm. Bedeni L yani öyle göz kararı aldım doğumdan önce S bedendim. L beden oldukça iyi oldu ayarlı zaten istediğin kdar sıkabliyosn korseyi ama yapısı çok sert. Düzgünce oturup kalkamıyorsun. Size tavsiyem daha yumuşak oyurup kalkarken sprun olmuck korse alın.