Kızlar dün kendimi sanırım yordum. 5×4 um. Benden akinti ile karışık kırmızı nokta kdr kan leke geldi ve dahada gelmedi , hep yattım. 1 daha gelseydi doktoruma gidecektim. Sizce iyimi ettim kötü mü? 😔 Çok pişmanım kalkıp temizlik ettiğime. Geçmişte dusugum var ve ödüm kopuyor.