Aksa_korkmaz 1-2 gündür çok afedersiniz vajinamın iç kısmında ki kemikte ağrı var. Sanki yavaşca açılıyor gibi bir baskı kaşıklarım da ağrı var sanki hamileliğimin başına dönmüş gibi adet olacakmışım gibi çok garip ve bacaklarımın birleştiği nokta da ağrı var. Şimdi internetten baktım çatı ağrısı yazıyor belirtiler de bana da çok erken geldi. Çünkü son 3 ayına giren hamileler de görülür diyor. Şuan korkuyorum. Bilen tecrübesi olan var mı? 24+3 haftalığım şuan
Dogaturac Aksa_korkmaz canım ben de daha erken haftalarda başlamıştı o kemiklerin ağrısı 30.haftadayım hala aynı kalkarken yürürken yatakta dönerken özellikle acı veriyor. Ama kaşık ağrısı adet ağrısı gibi ağrılar pek yoktu
parasetamoll Aksa_korkmaz bende de mevcut 23’m ama kalkıp dönerken çok acı yok sadece sızlıyor acıyor ve regl sancısı gibi
Dogaturac Aksa_korkmaz Ben de 15. haftalarda başladı canım ben de senin gibi endişelendim doktoruma sordum kişiden kişiye değişebiliyor normal korkma dedi 30.hafta oldum hala aynı canım endişelenme Doğuma kadar yaşayacağız sanırım napalım 🤷🏻♀️ Bebişler iyi olsun da☺️
Mrtnurr Aksa_korkmaz valla bende kalça kemigiminde o agrıyı hissediyorum resmen dizlerim tutmuyor okadar agrı yapıyor doktor kemiklerimin zayıf oldugunu söyledi ilaç verdi biraz daha iyi geliyor gbi ilaç
Aksa_korkmaz Dogaturac evet sabah yataktan kalkarken çok canım yanıyor. Dönerken ani hareket edemiyorum. Erken değil mi ama 24 haftadayız daha
M3lt3m Benimde uzun süredir çatı ağrım ve kasık ağrım var doktora sormadım 23 haftalık oldum dönerken yürürken ağrım oluyo benimde
Aksa_korkmaz Dogaturac neyse ki bayramdan hemen sonra kontrolümüz var. İyice sorarım doktora rahat etsin içim
Bos Aksa_korkmaz canim sordun mu doktora,ne dedi ağrı için?Bende de iki gündür var ağrı. Çatı ağrısıdır diye düşünüyorum. Yatakta dönerken falan ağrı oluyor,yürürken ilk iki üç adımda ağrı oluyor.