Kızlar merhaba sizde öyle oldu mı merak ediyorum ben 18 haftalık hamileyim son 3-4 gündür hamile olduğumu hissetmiyorum zaten hala bebeğim kıpırdamadı da herkes ilk gebeliğin için öyle oluyor diyor ama bilmiyorum sizce endişelenmeliyim korkuyorum valla bir şey hissetmiyorum sanki karnım ağırınca daha iyi hissediyordum🤧