Evet kızlar bende bir çok kez sizlerin hikayelerini okudum , sıra bana geldiğine hala inanamıyorum. Regaib Kandilinde minnoş kızım dünyaya geldi. Şimdi size hikayemizden kısaca bahsedeyim. Öncelikle zaman gerçekten yavaş geçiyor geçmez gibi geliyordu aylar günler saydım , gerçektende yavaş ilerledi ama geçti mutlu sona ulaştım🥰 umarım hikayemi okuyan herkes evladına sağlıkla kavuşur, evlat isteyenler müjdeli haberi biran önce alır. Evet kızlar ben 39+3 de doğum yaptım. 2 gün öncesinde doktorum açıklık var mı diye bakmıştı ama tırtt açıklık yok. akşamında bende hareketlenmeler küçük sancılar başladı ve gece 12 de düzenli şekilde 10 dk bir sancı girmeye başladı 30-40 sm sürüyor geçiyordu. Gece 3 te şiddet arttı eşimle hastaneye gittik nst bağladım sancım yeterli değil açıklık yok hopp eve . Sabah kendi doktoruma mesaj attım durumdan bahsettim sancılarım devam ettiğini aralıksız şekilde geceden beri düzenli oldığunu söyledim tekrar hastaneye doktorum kontrol etti 1 cm açıklık nst yeterli sancı yok ama başlamış eve git sabah yatışını yapalım suni sancıyla başlatalım dedi tamam dedim eve gittik. Suni sancı beni korkutmaya başladı ama herşeyi oluruna bıraktım evde sancılarjm devam etti bir koca gün sabaha kadar ritmik aralıklarla sancım oldu yaklaşık 2 gündür uyumadım. Samcılarım dayanılmaz değil ama uyku da uyutmayan cinsten. Neyse sabah 7 de yatışım yapıldı suni sancım takıldı benim sancılar tavan 120 lerde ve 3 dakika aralığına düştü. Ama inanın ben dayandıysam hepiniz dayanırsınız. Ben canım çok kıymetli el kesiğini bile abartan biriyim🙈 ee bunun sonunda bi minnoşta olduğu için suni sancı sırasında sancılar geldiğinde hep beynimi başka yere acı yok diyerek acıyı hissettmemek için çabaladım işe de yaradı bence. Ebenin söylediği plates hareketlerimi sancı sırasında hep yaptım sancıları hep böyle karşıladım. Ve çok kısa bir sürede açıklığım gerçekleşti toplam 4 saatte epidural bile almaya gerek kalmadan hemen doğumhaneye alındım. Biraz fazla ıkınma ve doğum öncesi tembelliğim yüzünden pelvik masajı yapmadığım için bi kesiğim ve bolca yırtılma ve dikişlerim var☺️ Ama sadece kesi yerindeki dikiş ağrı yapıyor başka bi ağrı yok. Şimdi minnoş kızım yanımda uyuyor allah sizlerede nasip etsin inşallah.