Herkese merhaba, birkaç hafta önce adetimin gecikmesi üzerine idrar testi yaptım ve anında koyu çift çizgi çıktı onun üzerine 1 şubatta kan testi verdim değerim 3948 çıktı ama hiç belirtim yok bugün ilk defa kontrole gideceğim biliyorum her bünye de farklılık gösterir bu durum ama boş gebelik olmasından korkuyorum insanlık hali işte kafaya takmaktan kendimi alıkoyamıyorum 😢