2 Şubatta 21+0 haftalıkken ayrıntılı ultrasona girdim. İdrara sıkışık değildim. Doktor özellikle sıkışık olma dedi. Raporda serviks uzunluğu 8mm ölçülmüş olup doğaldır servikal yetmezlik lehine bulgu izlenmedi yazıyo. İnternetten baktığımda 30mm üzeri olması gerektiği yazıyo. Ama doktor bana problem var gibi bişey demedi. Ölçüm mü hatalıdır yoksa hastaneden hastaneye farklılık gösterir mi? Bi arkadaşıma sordum 8mm olamaz olsa seni eve göndermezler gözetim altında tutarlardı ağrıdan kivranman gerek dedi ama benim ağrım sancım yok hiç. Kanama yada su da gelmiyo. Sizlerin kaç mm çıkmıştı acaba