Kızlar bunu yaşayan varmi doktora da sordum net bisey demedi gebeligimin ikici ayında vücudumda sırtım bile kaşıntı oluyo simdi 4 bucuk aylık olduk hiç kilo da almadim daha ona rağmen neden bu kadar kaşıntı oluyor anlamıyorum ileriki haftalarda karinda catlamaya bağlı kaşıntı oliyo ama benimki farkli