Bende ne zaman dogurcam diye sürekli saatleri dakikaları sayiyordum Rabbim şükür bugünü bana da nasip etti🤲öncelikle serüveni anlatayım size..Ben noramlde genel rutinlerimi özel hastanede yaptırırdım ama doğumu devlette düşünüyordum.42.haftaya girdik niyeti yoktu gelmeye Paşa’mın😀ne sancım vardı ne suyum gelmişti ne de Nişan.Baktik yok olacak gibi değil dün sabah devlete gittim yine doğum olur diye bana hazırlıklı gel demişlerdi herseyimizi aldık gittik yarın sabah gelin dediler ağrım da var hafif ne yapalım ne yapalım derken merkeze araştırma Hastanesi’ne gidelim dedik kalktık oraya gittik hafif sancı çıktı acilmam hiç yoktu.Hemen yatisimi yaptılar saat bu arada 14.30 du.Dogumhaneye girdim ilk başta kendi sancini siklastircaz dediler ilaç verdiler başladı sancılar ilk 4 saat acilmam hiç ilerlemedi 1 cm di hep sonra suni sancı vermeye başladılar ben bağır çağır sezeryana alın diye inliyorum beni dinleyen kim😀gelen alttan muayene ediyor giden alttan muayene ediyor en sonra baktılar olacak gibi değil beni tek odaya aldılar verdiler de suni sanciyi verdiler…Acilmam birden 8 olmaz mı bunlsr doğum oluyor diye sağa sola kosusturdular ben hala ağlıyorum ikin ikin dedikçe bağırıyorum sonra ebe geldi dirsegiyle karnıma bıkac defa bastırdı ben de bı iki defa bağırdım ki baktım oglusum 12.45 te dünyaya geldi😍çok şükür şuan yanımda mışıl mışıl uyuyor 🙂