Bende 24 haftamdayim bugunlere benimde sag vacagimda ama daha cok diz kapagimda bir ağrı olustu bazen ustune basamiyorum Fark ettimki yataga girerken diz kapagimi kirip oturuyorum ve daha cok yuk sag bacagima biniyor birde hava sogudu burda buyuk ihtimal ondan umarim gecer gecmis olsun hepinize