@“Zeyneprh” 11+3 um dün ikili test için doktora gittim. Folik Bittiği için yeni bir kutu aldığımı söyledim. Tamam bitene kadar devam et dedi. Bende 12. Hafta direk bıraktırir diye düşünmüştüm. Diğer vitaminleri test sonucuma baktirmaya gittiğimde verecek sanırım.