Kızlar 2 gün önce bazı aksiliklerden dolayı özel hastahanede farklı bir doktora göründüm bölgede baya övülen sevilen bi doktor. Muayene olurken son adet tarihimi sordu bende daha öncekiler gibi son adet tarihimin ilk gününü söyledim bu tarihe göre bebeğim 38 haftalık çıkıyor doktor bana 37 haftalık olmak üzeresin dedi bende hocam bebeğin gelişimimi geri 1 hafta dedim hayır gelişimi iyi sen hafta olarak 37 haftalıksın dedi. Şimdiye kadar gittiğim doktorum Happy Mom uygulaması hepsi 38 hesaplıyor bizim doktor adetli iken hamile kalınmaz mantığında heralde 1 hafta sonrasını hesaplıyor anlamadım gitti