Cnnt3 ben bayadır bulantılar koku hassasiyeti derken zaten bisey yiyemiyorum bu bir anda bu hafta başladı işte garipsedim bende. Bebegin sağlığı daha önemli evet kilo illa ki verilir yeter ki o iyi olsun yiyebildikce yiyorum bende meyve olarak elma filan değilde ayva deneyebilirsin diğerlerine göre tokluk veriyor diye düşünüyorum. Inşallah şeker filan çıkmaz sadece iştahım açılmış olsun 🤗🙏🙏