Betus93
Kizlar bobrek tasim vardi buyume yapti bobreklerimi kaybetmek uzereydim diye cift tarafli stent takildi. Bes gundur ameliyat oldum. Sancilarim hic gecmek bilmedigi gibi kat ve kat artti. Dun kasilma ile hastaneye geldik. İdrarim kanli yaniyor ve batiyor. İcimde kaliyor hep. Tahlil yapildi ve idrarda protein kacagi enfeksiyon falan cikti. Boyle durumla karsilasan varmi