Asli06 Kuzum bende salı günü doğum yaptım gaz sancısından geberiyorum desem yeri ayağı kalkarken yürürken işkence gibi resmen bol bol yürü bol bol su iç komposto ye şekersiz nescafe iç. Bol bol sıvı tüketmen lazım yoksa atamazsın. Ayrıca yemeğini de ye sütün olmaz. Sadece gaz yapan yiyeceklerden uzak dur. Ha birde 1 bardak sıcak suyun içine bir çat kaşığı kimyon at kapak kapat 5 dk sonra iç onu. Bana iyi geliyor bu.