14 haftalık hamileyim.Ama karnım 6 aylık gibi.Kendimi çok şiş,rahatsız hissediyorum kabızlık sorunum var.Hamile kaldığımdan beri karnım çok şiş. Bebekten dolayı bu kadar zamanda böyle şişmiş olamaz değil mi?korktum biraz önerisi olan?veya benzerini yaşayan var mı?