Ozde123 Deneyimliler alıpta memnun olanlar yardımcı olabilir misiniz nasıl birşey daha kullanışlı olur
annembabam Ozde123 ben trager mommy bag aldım, koldan taşımalı. Memnun kaldım , ic hacmi geniş , kalitesi güzel.🌸
burcaktufenk Stylo markası çok kaliteli sağlam ve geniş iç hacimli biraz pahalı gelebilir aceleniz yoksa indirimini takip edebilirsiniz ben trendyolda 165tlye termos çanta hediyeli olan stylo star modelini aldım.
uckedibirbebek https://ty.gl/bd53uxfooo Ben bu çantayı aldım. Henüz doğum yapmadım ama içine acaba neler koyabiliyorum diye deneme yaptım :) hem çok şık duruyor hem de kullanışlı.
ToDe uckedibirbebek sizde bu fiyatlara mı aldınız acaba yoksa indirim bekleyeyim mi, bende şuan görünce beğendim. Bir de bebek arabasına asma aparatı da yanında geldi mi? ☺️
uckedibirbebek ToDe evet maalesef ben de bu fiyata aldım. 3 ay bekledim asla fiyatı düşmüyor. Hatta stokları da çok sınırlı tutuyorlar bir süre de stok bekledim 🤦🏻♀️ Evet asma aparatı da içinde geldi çantanın☺️
uckedibirbebek ToDe bir de o marka yazan bebek şeyinin üzerine annem siyah simli iple dikerek yama yaptı kapattı. Bebek çantası olduğu bile belli olmuyor. Tak sırtına gez :)
Maviko Ben sırt çantası özürlü biri olarak büyük mommy bag yazanlr var ya omuz çantası öyle istiyorum. Kullanan var mı acaba 😬
uckedibirbebek Maviko arkadaşım aldı ve bin pişman. Çocuğu mu taşicam bunu mu taşicam diyordu en son. Sürekli omuzda ya da elde olunca e bir şekilde yük oluyor,içi de dolu oluyor. Biraz kullanışsız gibi.
altnbebek https://ty.gl/s60jq6pkri Bunu aldım henuz doğurmadım amma kuzenim kullanıyor gayet kullanışlı 93 tlye almıştım 😊
Busbus4 https://ty.gl/w41gdwfsbx Bunu aldım bende gayet kullanışlı ve uzun ömürlü duruyor çok beğendim