Kesinlikle bu konu benim için açılmış. Müthiş bir nefes açlığı ve kalp çarpıntısı yaşıyorum. 32+0′dan beri arttı. Doktorum soluna yat dedi hala devam ediyorsa kardiyolojiye kontrol ettir dedi. Ben ikiz beklediğim için çok sıkışıyorum diye düşünüyorum ama. 🙄