Hlt-seyma21 doğumum zor oldu suniyle yaptım o yüzden bir daha doğum yapablrmym blmyrm ama normal doğum da rahatsın yani bebeğini rahat alablyrsn en güzeli aylardır yatamadın yüz üstü yatysn aslında her doğum kendine özel benim zor bir süreçti ama sizin ki rahat olablr