Serapds ben 32 haftalık hamileyim. Kendisi Batı Bahattaydı önceden, hamile kalmadan önce gittim, kontrollerimi yaptı vitamin verdi o ay hamile kaldım.. 3 kere de kontrole gittim, whatsaptan da sorularıma yardımcı oldu. Sonra hastane değiştirdi ben de başka doktorla devam ettim. İyi bir doktordu bence. Eltimin doğumunu da o yaptırmıştı. Googleden yorumlarına da bakabilirsiniz. Amaa eğer özel aracınız varsa uzağa kontrole gidebilcekseniz, Batı Bahatta Mehmet Ali Serkan özkul var, suanki doktorum. Çok çok memnunum kendisinden.