Sırf ilgisizlik, alakasızlık yüzünden hamile kaldığımda direk kendimizi biraz sıkarak özelde doğum paketi yaptırdık.İyiki dediğim şeyler arasında çünkü hamilelik zaten stresli bir olay.Ha olurda güzel bir devlet hastanesinde iyi bir doktora denk gelirsin ona bir şey diyemem 🌸