nisacamal Kizlar merhaba,ben 3,4 gun once test yaptm ve testlerde cizginin biri cok silikti,adetime daha vardi dayanamayp erken yapmstm.bazi testlerde cikti silik cizgi bazisinda yoktu,adet tarihim 25 yani 3 gun sonra,bu gun sabah kanamam oldu cok az ,acaba dusuk mu yasiyorum yoksa adet kanamasi mi? ayaga kalkerken sanki biseler batiyo gbi,ama su an kanamam yok
BuseBasderici nisacamal acile gidin beta hcg ye baktırın. En azından hamileyseniz hemen bir düşük iğnesi yapsınlar
NurKaradmn nisacamal lekelenme tarzı ise yerleşme kanamasıda olabilir ve gebelik gerçekten varsa -bazen yanlış sonuçlar veriyor idrar testleri- Allah korusun düşükte olabilir doktora gitmen en iyisi bence
Brlgry Bende adetimin geleceği gün test yapmıştım silik çizgi gördüm ertesi gün kan testi verdim pozitif hamileyim sonralarında kahverengi akıntım oldu adetimmi başlayacak diye çok korktum doktor iğne verdi genede önlem alalım dedi önlem almak çok önemli düşük olduğunda baya kan geliyor normal adet oluyormuşsun gibi ve artık çok geç oluyor yani doktora gidip kesin teşhis yaptır bence