Blge1 minikbebegim19 Uyku problemi her gece aynı uyuyamıyorum mide yanmasıda var ellerim uyuşuyor ayaklarım şiş uyuyamadıkça acıkıyorum bu böyle bir kısır döngüye girdi😂
Busra2013 minikbebegim19 35+4 hangi agrimdan bahsedim😂valla nefes darslio bebek toplanio kaburgslsrima vuruo midemde toplanio vajinam agrio slt karnim agrio saga sola donemiom kalbim hizli atio daha sayimi simdilik yeterlimi
SerraveAnnesii Roza34_ Maden suyu pek fayda etmedi rennie duo şurup var ondan içicem şimdi iyi geliyor 🥲
Meleklerim34 33+5 im şükür ilaç sayesinde mide yanması yok ama uyuyamıyorum top gibi bi o yana bi bu yana yuvarlanıyorum 🤦🏻♀️
SerraveAnnesii minikbebegim19 şükür şuruplar var 😀 yoksa ne yapardık bilmiyorum bana başka şeyler pek fayda etmiyor ya
Meleklerim34 minikbebegim19 şurup değil ilk lansor hap kullandım bitince pantpas yazdı doktor ikisi de çok etkili normalde de mide sorunu olan biriyim susamlı herşey yakar midemi ama bu ilaçlar la doya doya simit yedim diyebilirim