
Reglime 6 gün varken dayanamadım erken gebelik testi yaptım.. Bir kaç saate böyle görünce inanamadım..İlk defa erken gebelik testi yapıyorum, yaşayan var mı, ama yinede heveslenmek istemiyorum. Adet günümü Bekliyorum. Bir kere bir acı yaşadım, Rabb’im herkesi sevindirsin.