Bende bilmeden boyadım 15 dakika beklettim saçımda zaten siyah boyaydı hemen tuttu yıkadım henüz doğumum gerçekleşmedi ama bir sorun görünmedi detaylıda yada normal ultrasonda tabiki sen bunu doktoruna danış en iyisini doktor bilir ben kimseye danışmadım zararlı olduğunu bilmiyordum bilseydim kesinlikle boyamazdım o yüzden bişey diyemeyeceğim sana.