visneliayran apaçık pozitif olduğu halde, test sonucu pozitif gelmesine rağmen sırf aşılı diye karantinaya almıyorlar. Devlet karantina süresi vermeyince rapor vermeyince o kişi mecbur işe gidiyor, e tamam kendisi aşılı ama işyerindeki diğer insanlar ? Bindiği otobüsteki dolmuştaki insanlar ? Sinirlenmemek elde değil gerçekten