HaticeElmas Kızlar ben 7 haftalık hamileyim dün kontrolüm vardı kalp atışını falan duyduk çok şükür herşey yolunda dedi doktrmda ama az önce kahverengi leke gelmiş bi agrım falan da yok anladım neden geldi başına gelen varmı neden olur ki
Saliha03 HaticeElmas Canım seni korkutmak istemem ama bekleme hemen bi acile git kahverengi leke düşük sebebi olabilir. En azından aklında bi soru işareti kalmaz kanama alanı varmı diye bakarlar ultrasondan yada vajinal muayene yaparlar.
Plllvr111 HaticeElmas benim de başlarda bir iki kere oldu kılcal damar genişlemesinden kaynaklıymış 37+2 şu an çok şükür 🙏🏻 Yine de kişiden kişiye değişir tabii doktoruna bildir mutlaka.
buse_2695 HaticeElmas merhabalar bu benimde başıma gelmişti ben doktora gittiğimde kesemin etrafında kanama olduğunu söylemişti fitil iğne vermişti isterseniz sizde bi doktorunuza arayın tanışın.
HaticeElmas Plllvr111 5 haftalıkken yerleşmeden dolayıda kahve rengi leke gelmişti sma onu sorun etmedim şimdi tekrar gelince korktum biraz dünde kontrlm vardı herşey yolunda dedi doktrmda
HaticeElmas buse_2695 yarın ilk işim aramak olack çok fazla gelmedi ama yinede korktm inşllh devam etmez
Plllvr111 HaticeElmas benim de 8 haftalıkken olmuştu ama bi ilaç kullanmadım sorun yok demişti doktorum. Sağlıkla alırsın kucağına inşallah içini ferah tut yarına kadar 🙏🏻☺️
buse_2695 HaticeElmas Benimde çok değildi kahve rengi akıntıydı 3 4 damla maksimum ama siz gene doktorunuza gözükün belki daha önce olmuş bi kanamadan kaynaklıda olabiliyormuş öyle söylemişti doktorum önlem almakta fayda var inşallah bi sorununuz çıkmaz
buse_2695 HaticeElmas korkma korkma zaten ilk bu zamanlar ağrı olmaya başlaması normal rahimde değişiklikler olduğu için aşırı bi ağrı sancı olmadığı sürece yada kanaman başlamadığı sürece bişey olmaz