Smyyzeyrekk masallah rabbim daim etsin sağlıklı mutlu huzurlu günler versin cnm seni çok iyi anlıyorum bir bakıma bni anlatmışsın bnm de 8 aylık doğdu ve doğduktan sonra inanın kendimi çok yalnız hissettim sanki karnım birden boşalınca bni oracıkta terk etmişler gibi acayip bir piskolojideyim su an olması gereken yerinde yok çok şükür kollarımda ama doğuma hzr değildim ve karnimda olduğu günler aklıma geliyor içim burkuluyor nedir bu bendeki durum anlamista degilim 🤔