Hirakus25 Aysel_efe 23 haftalık erken doğum yapmıştım ertesi gün sütüm gelmişti bu kadar stres yapmayın doğumdan sonra muhakkak gelecektir
Ezgiduru Aysel_efe canm 37. Haftada dogum yaptım hemen geldi sutum. Ve hamileyken hic goguslerime bisi olmadi bos bostu valla. Hic ne agri ne sertlik. Su an var. Mesela 15+6 yim degemiyorum sert değişik yani. Ama hicbir sey yokken de gayet hemen sut geldistres yapma yeter
edatopcu27 Aysel_efe doğumdan sonra gelir diyorlar genelde bı sağlıkçı arkadaşım öyle demisti doğum sonrası gelmezse ılık duş al sıcak havlu koy bol su iç masaj yap stres olma sakın gelir
Aysel_efe 2 haftadan da erken olacak mis doğum bu cuma sezeryan ile kucağıma alacağım inşallah Allah’ın izini ile çok korkuyorum ve heycanliyim 36 haftalık doğum olacak inşallah bir sirun çıkmaz kuvese alınmaz 😔