Trilece cam alarak en iyisini yapmışsınız, sadece yeni doğan için bunun küçük boyunu alsaydınız daha ideal olurdu sizin için çünkü ağır bir ürün.. bebek mağazasında çalışıyorum aventin tek sıkıntılı yanı en azından geçen sene öyleydi biberon başlıklarının tedariğinde çok sıkıntı yaşanmıştı. İnsanlar biberonu alıyor ama başlık almak istediklerinde maalesef olmuyordu elimizde o dönem avent Türkiye ile anlaşmasını kaldırmış diye duymuştum ama şimdi durum ne oldu onu bilmiyorum