**kızlar normal doğum için çok pozitiftim, ilk doğumum korkmuyordum. Nedense o kadar sacma ki bugün bı ağda yaptırayım dedim yeminle yarım biraktirdim dayanamadım, nasıl dogurcaksin dedi etrafimdakiler bı moralim bozuldu ya düşününce haklı değilmiler?😓 **