Nazmel 39+3 de epiduralsiz normal doğumla kızımı kucağıma aldım kızlar. Sormak istedikleriniz var mı?
Sdashn Nazmel hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah 🥰🥰 doğum süreciniz nasıl oldu acaba korkutulduğu gibi mi 🥺🥺
tugbaacng Nazmel Öncelikle gözünüz aydın 🥰 doğumhaneye girdikten sonra, doğum yapmanız kaç dakika sürdü tahmini olarak? Ve doğum sancısı çekerken hiç dayanamıyorum artık dediğiniz oldu mu, acı şiddetini çok merak ediyorum.
Canselyaren tugbaacng Kizimda doğumhane ye girdikten 13 dakika içinde doğumum gerçekleşti😁demem o ki sancı kısmı evet zor ama doğum anı çok çok zor deil rabbim öyle bir güç veriyor ki hiç anlamıyorsunuz bile inşallah ikinci doğumum da böyle kolay olur 😊🙏