Nasıl gidiyor kızlar şikayetleriniz neler doğum şekli belli oldumu ben daha gitmedim kontrole ağrılarım başladı regli ağrısı gibi bebeğim solda yapışmış durumda soluma yatsam bi süre sonra orası acıyo sağa sola resmen dönemiyorum acıyo karnım 🥴 tek taraflı ödem var ayaklarımda çok şişiyolar sizinde öylemi