Beta hcg 3000 i geçince kese görülüyor. 5+0 da genelde görünmüş olur. Bana erken gidip ne yapacaksın 8 haftayı bekle dediler ama dinlemedim. İyi ki erken gitmişim. Tsh değerim artmış en fazla 2,5 olması gereken değerim 5 ti. 10 olursa boş gebeliğe götürür dedi doktorum ilaç başladı. Kalp atışı için beklemeyin keseyi görmekte çok önemli dış gebelik varsa erken tanı oluyor.