ozmus Kızlar korse taktığımda özel bölgeme baskı oluyor resmen canım yanıyor. Doğum yapalı 11 gün oldu normal mi? Sizde oluyor mu
annembabam Busraaaaaaaaaaa12 sezaryen oldum ben de lakin doktoruma sormayı unuttum . Bir haftada da dikişleri aldırdım . Telli korsem var elimde sizce ne vakit kullanayım ? Size hekiminiz ne zaman önermişti 🙏🏻
ozmus Gencanne33 owli aldım, sadece karın bölgesi oda. Ama böyle özel bölgemde takınca bir değişiklik oluyor 🤭 acaba daha doğumdan sonra rahim tam toparlanmadı ondan mı, bilemeeim🤷🏻♀️
Busraaaaaaaaaaa12 annembabam banA 3 aylik olunca mekik cek dedi korse takmamı istemedi ısrar etmeme rağmen wardir bilgi dedim 15 yıllık tecrübeli sonuçta Geçmiş olsun sizede sağlıkla büyüt bebegni