Kızlar salı günü gündüzden anlamıştım zaten bi terslik olduğunu belim çok ağrıyordu bi gün önce karda yürüdüm yoruldum ondan sandım ama akşam saat 10 a kadar aynı ağrı devam edince bide üstüne artınca acile gittim muayene esip nst çekip doktoruma attı ebe hanım doktorum yatış verdi sancı gözüktüğü için ama normal doğum sancısı tabi ben çok korktum çünkü daha çok erken ve günü vardı neyse bana ilaçlar serumlar verildi doğumu durdurmak için 2 doz ciğer geliştirici iğne yapıldı Allah’a şükür durdu ama doktorum 2 3 haftayı daha atlatırsak daha iyi olur dedi hiç bişey yapmadan yatıyorum başına böyle bişey gelen var mı tahminen ne zaman doğum başlar tekrar bu arada ikinci gebeliğim 3 yaşında bi kızım var doktoruma sordum neden erken olmuş olabilir diye idrar yolunda enfeksiyon çıkmış büyük bir ihtimalle ondan dedi antibiyotik felan da verdiler şuan hapta kullanıyorum ama açıkçası biraz korkuyorum her an sancı gelecek diye bilgisi olan varsa yazar yardımcı olursa çok sevinirim rabbim herkesin evladını sağsalim kucağına almayı nasip etsin inşallah