MinaGamze3 Eveeet kız anaları kaçıncı haftanızda doğurdunuz ve doğumun başlaması ıcın neler yapabılırım yardım destek lütfen
Ygmrm MinaGamze3 ilk kızımı 38+4 te ikinci kızımı 38+2 de 3.ü erkek 22 haftalık baklm ne zmn gelmek isterse pek bisi yapmadım açıkçası suyum gelmişti öyle başladı sağlıkla al kucağına cnm ins
Imasleeper MinaGamze3 ilk doğumum olacak kızıma her gün yalvarıyorum nolur sağ salim 38. Haftayı geçmeden gel diye 😂
Ebrudefne_ MinaGamze3 kızımı 40+1 de doktorun çatı muaynesnden sonra doğum başladı onun dışında pek birşey yapmadım .ikincide artık ne zaman gelmek isterse 😊
MinaGamze3 Ygmrm amin inşallah ya şu aralar kasıklarıma baskı yapıyor gece de yatakta belim aşırı ağrıyor ama sancı mı bılemıyorum doğsun dıye gözüne bakıyorum pek gelesi yok herhalde yürüyüşe çıkıyorum bakalım belkı faydasını görürüm
Dilan_Emine Ebrudefne_ çati muaynesi caninizi yakti mi. bide bu muayne doğumu hemen başlayiyr mu yoksa tesaduf mu oldu sizin. benimde 40 haftam doldu 3 gun sonra cati muaynesi olacam cok korkuyorum
MinaGamze3 Ebrudefne_ bana yaptılar o çatı muanesını ama ne leke ne nişan gelmesı tarzı hıcbır şey olmadı sadece ıkı gün agrım oldu ondan sonra o agrı da gectı
Ebrudefne_ Dilan_Emine Biraz Ağrı Olmustu evet doktorum bilgi vermisti doğumu tetiklemek için yapıyorum diye anlık bir şekilde ağrı oldu ondan sonra Nisan geldi ertesi günü doğum yapmıştım.
Aylinulu Dilan_Emine yok ya gercekten cok abartiyolar bu catiyi hic acimadi.2sn sinek isirigi gibi geldi.
Zeynpozdmr61 MinaGamze3 bende 38. Haftada dogar diye düşünüyodm her yöntemi denedim egzersiz hurma squat falan aklına gelebilecek herseyi ama gelmedi 41+3 de suni sancı verdiler hiç açılma olmayınca sezeryan oldm umarım sizinki erkenden kendiliğinden gelir🤗
Neslikra06 MinaGamze3 40+5 te doğum yaptım ilk kızımı şimdi ikinciye hamileyim 26+6 bakalım ne zaman gelir..Doğum içinde birşey yapmadım valla tecrubesizdim yani bol bol yurudum sadece bide hurma yedim günde birkaç tane suyum gelmişti öyle gittim doğuma
Aseless MinaGamze3 39+2 🌸 ne yaaprsan yap bebiş gelmek istemedikçe doğum başlamıyor malesef yani benim düşüncem bu yönde sadece çatı muayenesi biraz tetikliyor o da herkeste değil tabi 😃