Güzel anneler merhaba. Ben 17 haftalık hamileyim . Kızıma doğum yaparken bende basur çıktı. Bi ilk doğum yaptığım zaman bu kadar acı çekmiştim bi de son 10 gündür çok acı çekiyorum. Allah rızası için çözümü olan yazsın. Hani bana doktor şu ilacı verdi çok iyi geldi diyen varsa nolur yazsın. Kabız falan değilim 10 gündür büyük tuvaletimi yaparken canım çok yanıyor ve çok kanıyor. Diken gibi batıyor resmen. Ne yapsam ne etsem bilemedim. Ben şunu yaptım da düzeldi geçti diyen var mı Allah rızası için ya çok acı çekiyorum 😞😞😞